15 Haziran 2008 Pazar

HAYAT ZOR YAŞAMAK GÜZEL


Yaşarken hayatı ne çok zorluklarımız oluyor değimli…? bir şeyler yapmak istiyorsun… kimi için evine bir dilim ekmek götürme davası kimi içinde bir işlerde başarılı olma azmi. kimi içinde bu işe başladım başarayım demek. Nasıl savaşlar içindeyiz kim bilir hepimiz…! Zorlandığımız yerde durup ta yapamama korkusu içinizi sardığında nasılda umutsuzlanırız değimli?
Oysaki bu zorluklar bizim içindir.. bizim içindir her bir engel, yolda ilerlerken taşa takılıpta düşmek bizim çindir.. dikenli yollara girmek canımız ne kadar yansada yara bere içinde kalmak bizim içindir..!
Ulaşmak istediğin yol zordur ama bu başarıyı elde etmekte bir o kadar zevkli olacaktır. Başarının mutluluğunu tadınca anlayacaksın ki her şeye değermiş çekilen sıkıntılar..! Ve diyeceksin ki; işte ben buyum..! Yaşamak bu kazanmak bu!
Yılmayacaksın dostum hiçbir şeyden..! korkmayacaksın senden korkmayandan…! Öyle bir azimli olacaksın ki hayata; "sen beni değil hayat ben seni yeneceğim diyeceksin"..!
Evet Arkadaşlar var mısınız her daim ileri gitmeye? Var mısınız elde edemediklerinizi elde etmeye? Var mısınız yaşama sevincinizi kırmak isteyen tüm uğraşları boşa çıkarmaya..?
O zaman hadi bakalım hayata devam..:=)

Hiç yorum yok: