14 Şubat 2009 Cumartesi

ÖĞRENDİM Kİ


Kimseyi sizi sevmeye zorlayamazsınız
Kendinizi sevilecek insan yapabilirsiniz. Gerisini karşı tarafa bırakırsınız
Öğrendim ki...
Güveni geliştirmek yıllar alıyor, yıkmak bir dakika
Öğrendim ki.
Hayatında nelere sahip olduğun değil, kiminle olduğun önemli
Öğrendim ki.
Sevimlilik yaparak 15 dakika kazanmak mümkün. Ama sonrası için bir şeyler bilmek gerek
Öğrendim ki....
Kendini en iyilerle kıyaslamak değil , kendi en iyinle kıyaslamak sonuç verir.
Öğrendim ki....
İnsanların başına ne geldiği değil, o durumda ne yaptıkları önemli
Öğrendim ki....
Ne kadar küçük dilimlersen dilimle, her isin iki yüzü vardır.
Öğrendim ki....
Olmak istediğim insan olabilmem çok vakit alıyor
Öğrendim ki....
Bütün sevdiklerinle iyi ayrılman gerek, hangisi son görüşme olacak bilemiyorsun.
Öğrendim ki....
"Bittim" dediğin andan itibaren pilinin bitmesine daha çok var.
Öğrendim ki....
Sen tepkilerini kontrol edemezsen, tepkilerin hayatini kontrol eder.
Öğrendim ki...
Kahraman dediğimiz insanlar, bir şey yapılması gerektiğinde. Yapılması gerekeni şartlar ne olursa olsun yapanlardır.
Öğrendim ki....
Affetmeyi öğrenmek deneyerek oluyor.
Öğrendim ki....
Bazı insanlar sizi çok seviyor, ama bunu nasıl göstereceğini bilemiyor
Öğrendim ki....
Ne kadar ilgi ve ihtimam gösterseniz de bazıları hiç karşılık vermiyor.
Öğrendim ki....
Para ucuz, başarı pahalı
Öğrendim ki...
En iyi arkadaşla sıkıcı an olmaz
Öğrendim ki....
Düştüğün anda seni tekmeleyeceğini düşündüğün bazıları kaldırmak için elini uzatır.
Öğrendim ki....
İki insan ayni şeye bakıp tamamen farklı şeyler görebilirler
Öğrendim ki....
Âşık olmanın ve aşkı yaşamanın çok çeşidi var
Öğrendim ki....
Her şartta kendisiyle dürüst kalanlar daha uzun yol yürür.
Öğrendim ki....
Hiç tanımadığın insanlar, İki saat içinde senin hayatını değiştirir.
Öğrendim ki....
Anlatmak ve yazmak ruhu rahatlatır
Öğrendim ki....
Ask kelimesi ne kadar çok kullanılırsa, anlam yükü o kadar azalır.
Öğrendim ki....
Karşındakini kırmamak ve inançlarını savunmak arasında çizginin nereden geçtiğini bulmak zor.
Öğrendim ki....
Gerçek arkadaşlar arasına mesafe girmez. Gerçek aşkların da!
Öğrendim ki....
Tecrübenin kaç yaş günü partisi yaşadığınızla ilgisi yok. Ne tur deneyimler yaşadığınızla var.
Öğrendim ki....
Aile hep insanin yanında olmuyor.
Öğrendim ki....
Akrabanız olmayan insanlardan ilgi, sevgi ve güven öğrenebiliyorsunuz
Öğrendim ki....
Ne kadar yakin olursa olsunlar en iyi arkadaşlar da ara sıra üzebilir. Onları affetmek gerekir.
Öğrendim ki....
Bazen başkalarını affetmek yetmiyor. Bazen insanin kendisini affedebilmesi gerekiyor.
Öğrendim ki....
Yüreğiniz ne kadar kan ağlarsa ağlasın, dünya sizin için dönmesini durdurmuyor.
Öğrendim ki....
Şartlar ve olaylar, kim olduğunuzu etkilemiş olabilir. Ama ne olduğumuzdan kendimiz sorumluyuz.
Öğrendim ki....
İki kişi münakaşa ediyorsa, bu birbirlerini sevmedikleri anlamına gelmez.
Öğrendim ki....
Her problem kendi içinde bir fırsat saklar. Ve problem, fırsatın yanında cüce kalır.
Öğrendim ki....
Sevgiyi çabuk kaybediyorsun, pişmanlığın uzun yıllar sürüyor.

Hiç yorum yok: