19 Nisan 2009 Pazar

İZLEYEN KAZANIYOR



Geçen günlerde nette dolaşırken tevafuken dolaşırken, resim ararken başlıktaki yazan siteyi buldum. Siteyi ve içeriğini paylaşmak istedim reklam felan olsun diye değil. Bilgilendirme amaçlı ve zaten nette uzun süre harcıyoruz. Bunu azda olsa kazanca dönüştürebiliriz diye düşündüm. En azından çoluş çocuğu olanlar çocukların girmesini isteseler ve kazanılan parayı harçlık olarak verseler kanımca bu bile yeter.
Daha önce Ad-Sense üyeliğimiz vardı ve belirli limite ulaşınca ödeme yapıyorlardı. Biz limite ulaşmamıza az bir miktar kala "Geçersiz Tıklama" diye bişi nedeni ile üyelik kapatıldı.
Bu sitede öle yaparmı bilmiyorum. O limite ulaşınca göreceğiz. Ama şimdilik günde bir reklama 0,80 Kr. veriyor. Bir günde iki veya üç reklam izletiyor. İlerde ne olur onuda bilmiyorum. Bu rakam küçük bi meblağ ama hepimiz nette bir sürü zaman harcıyoruz. Reklam izlemek ve bir siteye girip 5 dk'mızı ayırmak çok zor olmasa gerek değil mi? Ödeme sınırı 60 TL. Yaklaşık günde iki reklamdan ne kadar güne denk geliyor siz hesap edin. Ödenirse bedavadan bi 60 TL'niz olcak. Ben denemeye değer diye düşünerek paylaşmak istedim. Bu sitede Ad-Sense gibi yaparsa onada ben karışmam artık :)
www.izleyenkazaniyor.com
Aklıma gelmişken bu site ile ilgili olumsuz bi bilgi elde eden arkadaşlar olursa faydalanmak isteriz. Lütfen bizimle paylaşsınlar.

ARKADAŞLAR ARTIK BİZ BAKMIYORUZ.SONUÇ ÇIKMIYORMUŞ.UĞRAŞMAYA DEĞMEZ.ARAŞTIRAN OLURSA DİYE BU KONUYU BURDAN KALDIRMAYACAĞIZ.
SELAMETLE KALIN
YUUCEL_19 30.08.2009

Hiç yorum yok: