25 Aralık 2009 Cuma

HİKMET DOST...


Susması tefekkür konuşması hikmet Dost...
Haydi bu gece anlat bana dost... her şeyi anlat.... O'na ulaşanları anlat...
İlk insandan başlayalım ey dost...!
Cennetin ilk insanı Adem'i anlat bana...
Kabenin mimarı İbrahim'i anlat...
Bıçak altına korkusuzca yatan İsmail'i anlat...
Balığın karnındaki Yusuf'u, Gemisine binen Nuh'u anlat...
Musibete sabreden Eyüb'ü anlat...
Dünyalar güzeli Yusuf'u anlat...
İffetin timsali Meryem'i ve onun temiz oğlu İsa'yı anlat...
O'nu... alemlere rahmet olarak gönderileni... Hz Peygamberi anlat bana...
O'na eş olmakla şereflenen Hatice'yi anlat...
Mağardaki ikinin ikincisi Ebu Bekir'i anlat...
Mağaradaki güvercin ve örümceği anlat...
Şecaat timsali Ömer'i, haya timsali Osman'ı, ilmin kapısı Ali'yi anlat...
Hepsi ayrı birer yıldız sahabeleri anlat bana...
Görmeden sevmenin ekolü olan Veysel Karani'yi anlat...
Göç eden Muhaciri ve onları karşılayan Ensarı anlat...
Anlat bana ey dost....
Sen hiç susmamacasına anlat...
Ben hiç konuşmamacasına dinleyeyim...
Leyla'dan Mevla'yı bulan Mecnun'u...
Mecnun'u Mevla'ya ulaştıran Leyla'yı anlat...
Sabretmeyi anlat... Şükretmeyi anlat... Zikretmeyi anlat...
ALLAH için sevmeyi ALLAH için sevilmeyi anlat bana...
Ve ey dost O'(c.c)nu anlat bana.... O'nu anlat....
Ey susması tefekkür konuşması hikmet dost...

Anlat bana ey dost....
Sen hiç susmamacasına anlat...
Ben hiç konuşmamacasına dinleyeyim...
Duayla kal benim üveysi dostum…

Hiç yorum yok: