25 Ocak 2010 Pazartesi

Kahvaltıda Ispanak Ve Yusufca Yeme Teknikleri



Uzuuun zamandır ihmal edip ekleyemediğim konulardan biride Kahvaltıda yumurtalı ıspanak :)

Gülüyorum çünkü bizim evde her yemek macera ve dil dökmelerle geçiyor.Dahada ıspanağı pişirmişim ama yusuf yesin diye yumurta ile süslemişim.Ama bizim çok bilmiş yinede burun kıvırıp duduk büküyor ben bunu sevmem...ben bunu yemem.

Duruyor Bakıyor ne yapsamda kaytarsam bu yemekten.Ne diller döküyoruz oğlum çok güzel, vitaminli,sağlıklı Ama nafile...En son Aklına kaşar geliyor Ve bu güzelim şekli yapıyor.Anne bak gözleri,burnu,ağzı bak Böyle daha güzel oldu.Hadi resmini çekte siteye koyalım.Kalkıp makinayı getiriyorum ve Lezzetli yemeğimizi çekiyorum.Afiyet şifa olsun yavrum :) Ama kaşarlar hemen bitiyorda ıspanak zorlanıyor bitemiyor.

Eşimle artık yeni bir teknik bulduk.Yusuf itiraz edip yemem dediği zaman
-Yersin yersin.diyor ve tabağına yemeği koyuyoruz.bakıyoruz biraz sonra o yemek yenilmiş oluyor.Eee napalım bizi buna sen zorluyorsun :) bizde senin teknikleri uyguluyoruz şirin tavşan :)

Yusuftan bahsedip hamzayıda unutmamak lazım.Evimizin 2 yaramaz ve neşe kaynağı yavrucak.Şirin bir o kadarda yaramaz :) muzip abinin muzip kardeşi....Bazen gülücüklerle karışık kavlama oyunu,Çogunluklada şimdiden malzemem paylaşamamk derdine didişmeler :) eğlenceli olan ise izleyici olmak :)

Rabbim bu güzellikleri herkese tattırsın.Abisi ne yaparsa kopyacı kardeş abisini izliyor gözlemleyip oda aynısını yapıyor.Evde bir an sessizlik olursa bilki hamza yaramazlıkta ve bir muzurlukta.Ara bul nerde ise :)Müzik duydumu dayanamıyor eller kollar ve baş ritim tutuyor.Ben bu Yazıyı yazmaya çalışırkende Önce kanepeye ordanda bilgisayar masasını istila etti.masa üzerinde kurcalama yapıyor.keyfi yerinde :) klavye ve ekran sağlam çıkar İnşaAllah :) Yaşaşınnnn Kurtardıkyere indi abisinin oyuncağını tercih etti :)

Anlık olaylar zinciri Abimizde zorla elinden alınca oyuncağı basıyor yaygarayı.çok uyanık bu oğlan.Alttan 3.dişimiz yeni çıktı,üstte dişimiz yok.Ben ona 3 dişli kahraman diyorum.13 aylık olduk.Henüz yürümüyor,ama zaten emekleyerek her işini hallediyor.istediği her yere çıkıyor iniyor.

Bazen gözleri bile böyle bir yaramaz bakıyorki. Başa çıkmak zor olacak galiba :)

Eee bu günlük yeter sanırım bu kadar çenem düşmeden toparlayayım kendimi :)
Eklemeyi düşündüğüm birikmiş konu ve tariflerimi de en kısa zamanda eklerim İnşaAllah.....

Yuucel_19

Hiç yorum yok: