23 Mart 2010 Salı

Hamza ve Yusufca Her Telden Etkinliklerimiz

Uzun süredir resimleyipte sizlerle paylaşamadığımız resimlerden şöyle bir kaçını topluca eklemek istedim.

İlk resmimiz eşimin 2 haftada işten fırsat buldukça büyük kartonlardan hazırladığı.oyun evimiz....Biz içine giremesekte ebat olarak yavrucaklara uygun çokta şirin bir ev oldu.açıkcası eşim çok sabırlı ve oğulları ile zaman geçirmeyi çok seviyor.bu evin yapımında kesme,yapıştırma,dikme.el becerisini konuşturdu eşim :))
İşte ortaya bu minik ev çıktı....

Bu resimde ise evde oyunkeyfi yapan hevesli heyecanlı 2 küçük yaramazımız var.....çok mutlular.akşam boyu evde oynadılar.didişmeler ağlamalarıda saymazsak iyi bir akşam geçirdiler :)) hele hamza bir bakıyoruz ortalıkta yok seside çıkmıyor eve girmiş oturmuş.normalde muziplik durumlarında olur bu olay.ses çıkmaz hamza yoktur piyasalarda.iş başında yakalanıverir :))

Pür Dikkat Hamur ustası yusuf.....Ordakide benim gül çalışmam...şahsen özellikle kırmızı ve gonca olanlarını çok severim de....Burdan ilgililere duyurulur :))

Oyun hamuru çalışmalarımızdan bir tanesi yusufunn salyangoz ailesi diye yapmış olduğu muhteşem çalışma....en sonda ki pembe minik ise kız salyangoz muş.bizim evde nüfus olarak az olan bir cinsiyet....

Bu resimdeki ise yine yusufun halka şekeri imiş.Hayal gücü ne kadar kuvvetli oluyor çocuklarımızın.Bazen hayret lerle izliyorum.Ayrıca önceki akşam hikaye okudum oğluma.en sonunda etkinlikler var.Maymun gibi sıçra, ağaçtan muz topla,güneşte yat,yılan gibi sürün,tavşan gibi git komutları vardı.ben okuyorum yusuf aynısı gibi yapıyor.sanki gerçek maymun gerçekten tavşan...İzliyorlar gözlemliyorlar ve akıllarına kazıyorlar....

Buda yine benim muzip bakışlı çok bilmiş oğlum.Çiçek yapıyormuş.gülümse oğlum diyorum işte bu güzel resim çıkıyor ortaya....

Evettt arkadaşlar bu resmimizde Bizim ev usulü buzlu dondurmalarımız....meyve suyunu ve dondurmayı çok seven oğlumuz için denedik yaptık.

sıktığımız meyve sularını( küçük tüplerdeki çikolataların kablarından temin ettik) içlerine doldurduk.Buzluğa kaldırıp 10 dk kadar beklettik.sonra kabımızı buzluktan çıkardık...yine daha önce yediğimiz dondurma çubuklarımızı batırdık.Doğru buzluğa....donana kadar bekletiyoruz.Ve dondurmacılar tarafından afiyetle yeniliyor :)

Son resmimizde ise gittiğimiz ince su gezimizde Kumların ve çakıl taşlarının muhteşem görüntüsü....yerdeki bu görüntüyü çekip herkesle paylaşmaya değmez mi :))


ŞİMDİLİK BİTTTİİİİİ

YUUCEL_19 :))

2 yorum:

Hilal dedi ki...

daha dün eşime bir kutu ev yapma fikrim olduğunu anlatmışken, karşıam çıkıverdi bu sevimli ev:) kopye çekebilir miyim :))
bu arada oyun hamuru maceranız da harika, bayıldım yaptıklarınıza..
sevgiler

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim canım.daha eklemediklerimizde var şu resim düzenleme işi zor geliyor.yoksa daha ne konular birikti bende dehayırlısı bakalım.

Elbette kopya çekebilirsiniz.kolaylıklar dilerim.