11 Haziran 2010 Cuma

Yusuf ve Hamza ile neşeli günler :)

Yine uzun zamandır birikmiş konularımızdan küçük bir derleme ile işte birlikteyiz.Aşağıda resimleri ulan bıdıklar bizim bıdıklar yusuf ve hamza....Yaz sezonu saç tıraşları annelerinin eseri :) İlk kurban hamza oturtup zor şartlarda kesiyorum saçlarını.Saçları çok kuvvetsiz olduğu için numarasız(0) yapıyoruz....Sonrasında sıra abide bi bakıyor şöyle....
- anne benide böylemi keseceksin diyor.
ne demek istediğini anlıyorum.
-evet oğlum bak ne güzel olmuş dimi kardeşin diyorum.hala o şaşkın bakış...
-güzelde şey anneeee beni böyle kel yapma.
ben kahkahayı basıyorum :)
-tamam oğlum seni kel yapmayayım kardeşini 0 yaptım senin saçlarını da 1 yapalım mı?yazın rahat olur saçların çok terletiyor ya diyorum.
-anne 1 0 dan büyük oluyor deeemiiii?
Evet oğlum diyorum.
takıyoruz 1 numaramızı onun saçlarını kesiyoruz.Sonrada doğru banyoya.banyo sever 2 kardeş kırpık şaçlardan arınıyor bir güzel....



Bizim bıdıklar parka gitmeyi çok seviyorlar.Bizde onları mutlu görmeye bayılıyoruz tabiki :)
Abi kardeş kaydıraklarda,Hamza abisinin güzenli kollarında :)




Şirin,sempatik bir o kadarda yaramaz,muzip hamza.Kime çekti ise artık.Abisinin kopyası oldu saçlarda kesilince :) Yaşıtlarına göre konuşmayan her isteğini hareketler ve imalarla halleden küçük tavşanımız.Neden bilmiyorum çok konuşmuyor.Saysak 5-6 geçmeyecek kelimeler.ve bolcada imalı hareket ve bakışla anlaşıyoruz.Hatta yusuf babasına
-Baba kardeşim ne söylüyor ben anlamıyorum.sen anlıyormusun?
-Hayır oğlum bende anlamıyorum.
-Ama annem anlıyor baba diyor.
Herşeyide bilirlermiş aman da aman :)



herşeyi merak ediyor,izliyor gözlemliyor.Abisi ne yaparsa oda yapacak.merdiveni kendi çıkacak,inecek eeee oğlumuz 18 aylık oldu.Daha yardım mı istesin çocuk?



Yine kardeşini kolları ile sıkıca tutan abimiz ve aslında kayma işini tek başına yapmak isteyen hamza :)



resimlere bakınca insan büyüdüklerini görüyor.yavru kuşum büyümüş kocaman abi olmuşta :) hatta parkta kaydıragın en tepesine çıkıp.
-BEN BURANIN KRALIYIM....
diyecek kadar da iddialı.Her ne kadar problemler yaşasada kardeşini çok seven ve koruyucu bir abi yusuf


hamzadan karizmatik bir poz daha :)



Dondurucumuzun son mısır poşetini de yedik.Mevsiminde de bol miktarda haşlayıp tüketiyoruz.Bu sene ilk defa dondurucuya mısır attım.çokta memnun kaldım doğrusu.Hep duyuyordum bütün olarak atıyorlarmış dolaba.benim dolabım çok büyük olmadığı için her yıl koyamıyordum.bu senede 4 poşet koydum ama mısırları taneleyerek poşetlere doldurdum ve o şekilde dondurucuya attım.Dolaptan çıkarır çıkarmazda düdüklüye döküp su ve tuzunu ekleyerek pişirdik.Hamzada o bidi bidi elleri ile mısır keyfi yaparken objektife yakalandı :)



Geçen hafta pazardan Dolabımıza koymak için İlk bezelyemizi aldık :) Yusuf o gün hasta olmasına rağmen yardım etti.hatta burnu tıkalı olduğu için ağız sürekli açık,tıs tıs sesler eşliğinde bezelyelerimizi çıkardık.Eee hamza eksik olurmu.Başrolde 2. jön olarak filmde rol aldı.Ama en çok hoppaa dağıtan fırlatan kişi rolünü oynadı.evimizin her köşesinde bezelye taneleri topladık sayesinde.


Bu resimde henüz işe yeni başladık ve dağıtmaya başlamadık otururken yakalanmış bir resim :)

Dün akşam yusuf ve babası,anasınıfı etkinlik kitabından çalışmalar yaptılar.yusufun en sevdiği anlardan birisi de babası ile zaman geçirmek :) kestikleri viking resmide yusufa pek bi yakıştı.Ama o şirinlikle pekte uymadı gibi.poz ver şöyle savaşçı gibi diyen babasına işte bu poz çıkıyor ortaya.Anlaşıldı bizim oğlan savaşçı olamayacak :)

savaşsız ve barış dolu günler temennisi ile....

yuucel_19

2 yorum:

Hilal dedi ki...

MaşaAllah yavrulara
böyle onları yan yana göünce, oğlumun da bir kardeşi olsa dedim:)

Unknown dedi ki...

Kardeş iyi olur :) hilalcim.güzellikler vede zorluklarla her halleri ayrı güzel....