27 Ekim 2010 Çarşamba

Bir Demet Hamzaca :)



Nereden başlamak lazım bilemesemde şöyle ortaya karışık bir hamzaca post eklemek istiyordum uzun zamandır.Bu akşama nasipmiş :) Akşam yemek sonrasında küçük beylerle oyun oynadık.oyun faslından sonra meyvemizi de yedik hastalıklara karşı kuvvetlenelim diye :) Hamza tam bi mandaline hastası :) ama yerkende şöyle parmaklarından akan damlacıklar her yerleri ve kıyafetlerini mandalina esansına buluyor doğrusu :)

Daha sonra babamız nöbeti devraldı oyun oynamak için. mutfak masasında hafıza kartları ile oynayacaklar yusuf ve babası geçti.2 sandalye var hamza açıkta kalmış bense yeni pc başına geçmişim.Ama hamza gelmiş sandalye istiyor.istemesi daha da komik açmış o bıdık elleri belimden kavrayıp beni kaldırmaya çalışıyor.ıhh ıhh zorluyor ama nafile kocaman anne kaldırabilirmi parmak kadar yavrucak.....yüzümde tebessümlerle kalkıyorum yana çekiliyorum ne yapacak diye bu sefer boyuna bakmadan koca sandalyeyi kaldırmaya çalışıyor....artık büyüklük edip küçük beye yardım ettim.oda abisi ve babasına eşlik etmek için çıktı sandalye ye....oyun oynadılar tabi kurcalama karıştırma,oyun bozan rolünde hamza başrollerde :) sonrasında oyun bitti babası yusufa kitap okuyor hamza hopla zıpla kıpır kıpır.civil civilde sesler çıkarıyor,hatta ses değil çığlıklar....Allahım ne alem çocuk.

Abimizde su çiçeği olduğu için evde ve dinlenmede.Her yerleri kıpkırmızı lekeler,halsiz,iştahsız,ateş var balon balon oluyor tüm vücutta kırmızılıklar.Geçermiş ama iz bırakıpta geçermiş,Okula gidemiyor.alışmıştı çok özledi arkadaşlarını ve öğretmenini.Rabbim şifa versin.3 gün oldu hamzada da her an çıkabilir dedi doktor ama şu an bişey yok.Gözlem altında tutuyoruz onu da... abisi de ilaçlarını kullanıyor ve bolca meyve yedirmeye çalışıyorum.en azından bünyesi kuvvetlenmiş olur diye düşünüyorum.Vitamin deposu meyveler :)Bu resim 3 gün önce çektim plastik hayvancıklarımız var onlardan ata binmeye çalışıyor.ama bir türlü başaramıyor.at o oturmaya çalışınca yere düşüyor.asabi ya beyefendi kızıyor,bağırıyor.
En sonunda binmekten vazgeçti.oturduğu yerden oynamaya karar verdi :)
Dün hastaneye gittik hamzanın aylık kontrolü vardı abisi de su çiçeği için muayene olmaya götürdük.Hastanede yine çığlık çığlığa koşuyor keyif oluyor.tutabilene aşk olsun.kucakta fialn durmak istemiyor alıyorum bana kızıyor indir diye....o dolanıp dururken yaşlı bir amaca muayene odasından çıktı geçenken hamzanın sırtına iki kez pat pat vurdu sevme maksatlı,sonra amca döndü gitti ama bizim oğlan şöyle bir döndü baktı baktı el havada ahhh ahhha ahhh bağırıyor.ne vuruyon be der gibi kafa tutuyor adama :) şimdiden böyle nolacaksa :)

azıcık kanepeye uzan hemen tepene çıkıyor sırtıma binip deh deh diye çığlıklar atıyor.del(gel) diyoruz yine hele de evden dışarı çıkacaksak.montu göster yetiyor.başlıyor del del del demeye abisiz çıkmıyor dışarı filan ille oda gelecek.gelene kadar del demeye devam ediyor.ha birde eğer meyve şeker çikolata vereceksem abiyede istiyor.Vermezsem abisini del nidaları ile çağırıyor.o gelene kadar devam,daha olmadı yanına gidip getiriyor :) benimde çok hoşuma gidiyor doğrusu....Köpek dişlerimizin 3 tanesi birden çıkıyor.çok şükür sıkıntıları geçti.damak yarılmış,kalan bir köpek dişi ve azılarda ne zaman teşrif ederlerse artık.Bize biraz mola verdirsinlerde az bu akşamlaarın keyfini sürelim değil mi?

yine başrollerde ya bu seferde gelmiş huuup uuuu huuuppp :) bacağımdan tutmuş kucağıma gelecek oda yazıp kurcalayacak tuşları sonra yine geliyor kolumu öpüp geri gidiyor.bi daha geliyor kolumdan tutup ıhhh zorlayarak kaldırmaya çalışıyor...Bi abiye gidip ona sarıyor rahatsız ediyor ,bi kitap okuyan babaya,bir bana geliyor şurda aşk ve şevkle yazı yazmaya çalışıyorum.Gece olunca daha bi hareketleniyor sanki yorulup uykusu gelmesi gerekirken.Çoştu bu akşam yine :)

Her anları güzel,yüzümüzde tebessümlerle ziliyorum gözlemliyorum.Rabbim herkese tattırsın.Biraz uzun bir yazı oldu umarım sıkmamışımdır sizi.sonsuz sevgilerimi sunarak bu akşamlık veda ediyorum sizlere.Hayırla kalın, mutlu kalın :))
ben yazımı bitirdim babası da hamza abisini çok rahatsız ediyor uyutmuyor diye beşiğine yatırdı.uyku vakti Herkese hayırlı geceler,Tatlı ve mutlu rüyalar :))
Yuucel_19

Hiç yorum yok: