25 Ekim 2010 Pazartesi

Parmak Kukla-1

Anasınıfı için öğretmenimizin anneler için verdiği ödev olan parmak kuklalarımızı yaptık :)) Çokta değişik kuklalar ortaya çıktı.Şimdilik kendi yaptıklarımı ekliyorum.Eee bizim parmak kuklalarımızın konu mankenleri de yusuf ve hamza oldular.Çokta keyifle bir kaç poz çektik.Kuklalarımız nasıl olmuş Arkadaşlar :)

Ve En kısa zamandada diğer arkadaşların yaptıkları parmak kuklalardan ekleyip sizlerle paylaşmak istiyorum....

Çilli horozumuz ve hamza :)
Yusufumda bu resimde pek hoşnut görünmesede....Ben ördükçe denedi,heveslendi durdu....bana motivasyon bile yaptı.Anne çok güzel yapıyorsun dedi :) bende bu gazla 5 tane parmak kuklayı bitirdim.Çok keyifliydi doğrusu...Çilli horoz,inek,ayıcık,köpek,kızıl saçlı parmak kız yaptık....



2 yorum:

Hilal dedi ki...

canım yaa bayıldım ben bunlara. ne kadar sevimliler, ellerine sağlık. usuf ve Hamza iyi günlerde oynasınlar

Unknown dedi ki...

Bizde bayıldık hilalcim :) artık kendimize en kısa zamanda yenilerini öreriz bunlar okula gitti.orada oynayacaklar.