18 Mayıs 2011 Çarşamba

AKREP VE HİNTLİ...


Suyun çevresinde dolaşan bir akrep gören Hintli bir adam, akrebi avuçlarının içine almak istedi. Fakat eline alması ile birlikte, akrebin onu sokması bir oldu. Yeniden suya atlayan akrebin peşini bırakmaya hiç niyeti olamayan adam, yılmadan tekrar akrebi suyun dışına çıkarmaya karar verdi. Fakat akrep onu tekrar soktu.
Adamın hemen yanındaki yaşlı bir bilge onu durdurmak istedi ve adamın akrebi avuçlarının içine alma çabasının boş olduğu öğüdünü verdi.
Fakat Hintli “Hayır” dedi. “Akrebin kendini koruma içgüdüsüyle sokması doğasında vardır. Benim doğamda olan ise sevgidir. Neden o beni sokup belki de bana zarar vermek isterken, ben ona sevgimi vermeyeyim? Neden onun-la iyiyi ve güzelliği paylaşmayayım!”
Alıntı

Bakış açısı işte ben Hintlinin yerinde olsam bana ne kardeşim dedim, ben seni kurtarmaya çalışıyorum sen hala bana zarar veriyorsun. Allah yolunu açık etsin, güle güle öl!...

Hiç yorum yok: