16 Aralık 2011 Cuma

Merhaba

Evettt arkadaşlar bu gün akşam Allah nasip ederse çoruma gidiyoruz.yarın kontrolüm var ve doktorumuzun son sözüne göre ya bir süre daha bekleyeceğiz veya bebişe merhaba diyeceğiz.hatta Son birkaç gündür hafif ağrılarım da var arada yatıp dinleniyorum.Geri kalkıyorum iş yapıyorum.Öyle idare ediyoruz.dün sabah eşim ve yusufun kahvaltısını hazırlayıp geri yattım. ağrım var dedim.
Eşim sancın mı var doğuracakmısın yoksa dedi.
yusufum ise ya anne neden doğuruyon şimdi 2 gün daha sabredemezmisin. o zaman çoruma gideceğiz zaten,gidince doğurursun işte dedi güldüm bende sadece tabi yavrum ben sabrederim dedim,beklerim :)
Belki bir süre çorumda kalmamızda gerekebilir.Hayırlısı bakalım.En kısa zamanda görüşmek dileği ile....Dualarınızda unutulmamak dileği ile :)

Hiç yorum yok: