6 Ocak 2012 Cuma

Süt Yapan İçecek




Şöyle kısacık bir paylaşımla kendimi unutturmayayım dedim.Ben faydasını gördüğüm için paylaşmak istedim...malum bebişimiz doğdu az olan sütümüzü arttırma teknikleri ve gıdaları arayışına girdik.

İçeceğimiz için 2 orta boy havuç,6-7 güneşte kurutulmuş kayısı,4 güneşte kurutulmuş incir gerekiyor.Malzemelerimizi yıkayalaım.havuçları küp doğrayalım.incir ve kayısıyı bütün koyalım 1 litreden fazla su ekleyelim.Ocağa koyalım kaynadıktan sonra 10 dk kısık ateşte pişirelim.Ocaktan indirip Sıcakken istediğiniz kadar şeker ekleyin.Soğuduktan sonra bardakta hazır olsun sık sık yudumlayalım.gün içerisinde ben 2 bardaka kadar içiyorum.gece başucuma bırakıyorum her kalkmada yudumluyorum....

Araştırmalarıma göre süt arttıran gıdalar:
Gün içerisinde en az 2 lt su,
Rezene ve ısırgan çayı(4-5 fincan)
Yeşil mercimek,
Brokoli,
Roka,
Ispanak,
Pazı,
Dereotu,
Çekirdekleri ile birlikte yenen siyah üzüm,
Dut pestili,
Yumurta,
Havuç,
Maydanoz,
Hurma,
Adaçayı,
Antep Fıstığı,
Lahana,

Hiç yorum yok: